luni, 11 ianuarie 2010

Paranoia gripei porcine

Toata paranoia asta este doar rezultatul goanei dupa rating a mass-media. Gripa asta se pare ca nu-i afecteaza (mortal) decat pe cei cu boli cronice. In legatura cu vaccinul fiecare face ce crede, ca nu-i obligatoriu. Un vaccin ramane un vaccin si atat, restul e doar,... teoria conspiratiei.
Unii spun ca orice vaccin scade imunitatea :))), o ineptie. Pentru cei care au boli cronice sau cu probleme de obezitate, eu l-as face obligatoriu; ceilalti s-ar putea sa dezvolte imunitate naturala dupa contactul cu cei imbolnaviti deja. Oricum pentru cei cu boli cronice se pare ca nu e mortal, doar o alta gripa, e drept ceva mai puternica . Nu sunt medic si nici nu am vreo legatura cu mediul medical dar asta am inteles eu din ce am citit despre acest subiect. Asta e doar o parere personala, fiecare face ce crede ca este mai bine. Chiar astept si alte pareri pe marginea acestui subiect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu