miercuri, 17 februarie 2010

[Audio] Vanghelie: Dă-l în p... mea pe Geoană, că are o gramadă de defecte. Ascultă înregistrarea!

Preşedintele PSD Bucureşti îi critică, într-o înregistrare postată pe blogul jurnalistului Victor Ciutacu, pe cei care se dau acum de partea lui Mircea Geoană. "Ăştia îşi vând nevestele ca să le dai o funcţie", a spus  Vanghelie, înregistrarea fiind dată publicităţii în ziua şedinţei PSD Bucureşti.

"Nişte lepre nenorocite. Tu crezi că-s îndrăgostit de Geoană? Ce-i gagică. Dă-l în p...mea, că are o grămadă de defecte! Da' e vorba de cum te uiţi tu în oglindă dimineaţa, înţelegi? Cum, mă, zici una şi pe urmă "aoleo, voi sunteţi mai tari, sunt mâine cu voi!" Cum dracu, mă, frate, mă, io am fost vagabond pe bulevard, ăştia au fost la facultate şi nu au învăţat nimic, dă-i dracu'! Dă-i dracu' de idioţi, pe cuvântul meu că nu au învăţat nici principiile elementare ale bunului simţ! Nişte lepre! Ăştia îşi vând nevestele, ascultă-mă ce spun, ca să le dai o funcţie, îţi dă nevestele. De aia arată la Diaconescu, alea cu WC-urile", spune Vanghelie în înregistrarea postată de Ciutacu.
Marian Vanghelie a anunţat că îl va susţine pe Mircea Geoană la preşedinţia PSD.

Sursa :Realitatea.net

Un comentariu:

  1. Ce se mai mananca astia de la PSD intre ei. Dar cred ca asa e peste tot. La TV sunt uniti, iar pe la colturi se injura, se barfesc.

    RăspundețiȘtergere