luni, 15 februarie 2010

Cartile de la "Adevarul" si mafia chioscarilor

Am aflat de colectia noua de la Adevarul cu editia lui Jules Verne si am vrut sa o iau. Stiam ca primele doua carti erau gratuite asa ca m-am dus si am vorbit cu o vanzatoare la chioscul din colt, Bineinteles ca i-am promis ceva daca imi opreste si mie un volum. In prima saptamana, am luat cartea "20.000 de leghe sub mari" . I-am dat spaga aproape cat cartea :))). In a doua saptamana la fel cu primul volum din "Insula misterioasa". Astea doua erau gratuite si de asta i-am dat spaga. In a treia saptamana am facut greseala sa platesc pretul fara sa mai adaug ceva in plus, ca doar de acum era pe bani cartea. Ei, in a 4-a saptamana , surpriza nu mai era cartea si pentru mine. Deh, ai spaga..., ai carte...! :)))
Noroc ca m-a invatat un prieten sa sun la editura si sa le comand de acolo, e drept ca vin cam in 6 luni dar decat sa stau cu spaga, mai bine asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu