miercuri, 17 martie 2010

Deznadejdea romanilor ce isi pierd casele din cauza creditelor de nevoi personale

Romanii au incerput sa-si piarda casele dar nu din cauza creditelor ipotecare asa cum va asteptati, ci din cauza celor de nevoi personale, chiar si de 5000 de RON.

Un imprumut de nevoi personale de 4.900 lei acordat de o banca locala de top in perioada de avant a creditarii, acum doi ani, l-a adus pe un debitor din Bucuresti, in varsta de 45 de ani, in situatia de a isi pierde apartamentul, in conditiile in care nu a putut achita ratele.

Chiar si cei care nu au proprietati in acest moment, risca sa devina datori pe viata la banci sau recuperatori, daca merg pe varianta ca nu au nimic in proprietate si ca nu au ce pierde. Nu uitati ca recuperatorii pot obtine ordin sa poprire pe toate bunurile gasile la adresa unde domiciliati. Oricum o data si o data tot o sa vreti sa achizitionati ceva, o casa, o masina sau macar un banal televizor, si este posibil sa le pierdeti imediat fara a stinge si datoria fiindca pana atunci se vor adauga penalizari si cheltuieli de judecata uriase.
Inainte de  a lua decizia de a renunta la credit desi pare in acel moment singura viabila, incercati sa vorbiti cu banca; s-ar putea sa dati de vreun functionar scarbos pe acolo, cereti sa vorbiti cu un sef, faceti presiuni pana ce obtineti o amanare, o esalonare. Intr-un cuvant tineti cat de mult posibil sa aveti un contact activ cu cei de la banca. In ultima instanta , faceti-le chiar o plangere la OPC, poate mai obtineti putin timp dar nu abandonati creditele.
 Asta e concluzia mea dupa ce m-am tot interesat despre consecintele neplatii unui credit.

Pe aceeasi teme va recomand sa cititi aici. Cateva variante in care poti scapa le puteti gasi aici , dar trebuie sa aveti noroc cu carul.

Astept comentariile, intrebarile sau povestirile voastre


Un comentariu:

  1. Nu mai am loc de munca, nu am nici proprietati, somajul s-a dus de mult, nimeni nu ma mai imprumuta fiindca nu mai sunt solvabil. Nu mai exista nici un fel de solutie ca sa pot plati ratele. Deocamdata nu au ce sa-mi faca dar mi-e frica de viitor. Am facut credit in perioada cand se dadea si pe baza buletinului cand toate pareau ca merg numai spre bine. Nimeni nu a luat in calcul si criza asta nenorocita. Oricum ma gandesc sa emigrez si sa nu ma mai intorc in Romania. In cazul asta nu prea vad ce poate sa imi mai faca nici macar in viitorul indepartat.

    RăspundețiȘtergere