joi, 16 august 2012

Stenogramele discuțiilor din mașina lui Andrei Năstase!

Dovada că Mona Pivniceru, viitoarea ministră a Justiției, nu știa a cui e mașina în care a fost fotografiată cu Andrei Năstase, fiul unui actual infractor român, condamnat la închisoare pentru acte de corpuție.
- Ăolieu, cuanî Alexandriescu, da ci mașînî micî ți-ai luat! Numa chieli-ntrînsa. Tre’ sî hie scumpî rău di tăt.
- Nu-i a mea, doamna Pivniceru, vai de capul meu.
- Vălieu! Credeam că-i a matale, Doamne iartă-mă. Da’ cini mînî? Copchilu’, băietu’, cini?
- Un băiat, nu-l știți dumneavoastră, doamna Pivniceru. Andrei Năstase, dar nu aveți de unde să-l cunoașteți.
- Am suori, da’ nu-mi spune nica numili ăsta.
- Vai de capul lui, săracul băiat. E amărît. Cîștigă și el o pîine din șoferie. Are ceva școală, dar degeaba. Nu vedeți în ce țară trăim? Taică-su e la pușcărie, mama lucrează în agricultură. Știți cum e. Mi s-a făcut milă de el și am zis să-l ajut. Mă duce, mă aduce, nu vorbește neîntrebat…
- Șî mașîna di uni-o ari?
- De la taică-su. Au cîștigat-o la bingo, domna Pivniceru.
- Ia zi, uăi beieti, di ci o intrat taticu-tu la tiemnițî?
- Pentru țară. Face pușcărie politică, doamnă, ca Iuliu Maniu.
- Vălieu, da ci-o făcut uăi nebunuli, o muncit?
- Nu, doamnă, ferească Dumnezeu. L-au băgat colegii de la întreprindere.
- Da uni lucra, uăi, dacî nu-s indiscrietî?
- La stat, era bugetar.

Citeste tot articolul pe Kamikaze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu