luni, 14 decembrie 2009

Geoană: "A fost o greşeală vizita la Vîntu, îmi cer scuze! Merg până la CEDO cu contestarea!"


"A fost în mod evident o greşeală vizita mea la domnul Vîntu acasă, cu o zi înainte de dezbatere. Şi vreau să-mi cer scuze faţă de acest gest al meu. Puteam să mint, Puteam să mint, să spun că nu am fost la Vîntu, dar nu e stilul meu. Atunci când am jurat cu mâna pe Biblie că nu am nicio obligaţie faţă de nimeni, aşa chiar şi e", a spus Geoană, care s-a declarat convins că nu acest moment a fost decisiv la urne şi că el a câştigat alegerile.

Hilar...:))) Cat o sa ne mai tina "prostanacul", asa cum zicea Iliescu , placa asta. Sunt de acord ca electoralele la noi sunt de prin secolul XIX-XX dar nu cred ca tocmai ei trebuiau sa o faca ,nu ei care au au furat cot la cot la PDL asa cum se vede din renumararea voturilor. Ce e mai rau, s-a gasit in perioada asta de blocaj economic cand fiecare zi pierduta aiurea incarca nota de plata a romanilor si asa greu incercati. Mai avem putin si o sa ajungem in imposibilitate de plata.
In momentul asta si ei stiu ca au pierdut alegerile dar se lupta pentru pastrarea sefiei in partid si uite asa vedem interesul national pe care il manifesta politicienii nostri (toti) in zilele astea.; asta ar fi un scenariu. Al doilea ar fi sa tot ceara diverse chestii la CCR pana dupa 21 decembrie , atunci cand expira mandatul actualului presedinte. Atunci, s-ar putea ca Geoana , in calitate de presedinte al Senatului sa ceara interimatul ca presedinte. E cam greu sa obtina asta, tot Curtea Constitutionala va solutiona si asta intrucat exista un articol in care se spunca ca mandatul actualului presedinte inceteaza la investirea celui nou ales. Daca va reusi totusi sa ajunga presedinte interimar al Romaniei, poate investi prim-ministrul. Oare asta sa fie circul asta, doar o lupta pentru prim-ministru???
Oricum , indiferent ce spun politicienii nostri, pentru mine e clar ca ne trebuie o Constitutie noua, o lege electorala noua ca sa nu mai trebuiasca sa trecem noi romanii prin lupta asta fara de sfarsit a politicienilor nostri pentru ciolan. La fel de clar imi este ca statul trebuie reformat cu tot cu gasca asta nebuna de politicieni de duzina cu care s-a procopsit saracuta noastra Romanica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu